lt
en
Paieška +370 633 11 550
Jūsų krepšelis tuščias
Pirkti
Grįžti į pradinį puslapį

Grąžinimas ir keitimas

 

UAB FLOKATI suteikia 14 darbo dienų nuo prekės įsigijimo ar gavimo dienos norintiems ją pakeisti ar grąžinti.

SVARBU, tiek keitimo, tiek grąžinimo atveju:

  • Prekės nepriimamos ir nekeičiamos jeigu yra nešiotos, avėtos, sugadintos, išteptos, skalbtos ir pan. Prekės turi būti visos komplektacijos, originaliuose pakuotėse ir su etiketėmis.
  • Naudojantis kurjerio ar paštomatų grąžinimui skirtomis paslaugomis  grąžinama prekė turi būti įpakuota į tą pačią gavimo pakuotę, ar į kitą, bet tinkamą siuntimui.

Keitimas ir grąžinimas prekes įsigijus salonuose

 

Kokybišką, tačiau nepatinkantį daiktą Pirkėjas per 14 darbo dienų nuo daikto pardavimo dienos, turėdamas pirkimą įrodantį dokumentą, turi teisę pakeisti nusipirktą daiktą analogišku, kitos formos, dydžio, spalvos bei modelio arba jį grąžinti. Prekes keisti ar grąžinti galima bet kuriame FLOKATI salone, jų sąrašą rasite čia. Su savimi turėkite kasos kvitą ar banko išrašą, kaip pirkimą registruojantį dokumentą. 

 

Keitimas ir grąžinimas prekes įsigijus elektroninėje parduotuvėje

Lietuvoje

 

  • DPD Pickup tinklas: suformuokite užsakymą siuntų savitarnoje esiunta.lt ir išsiųskite siuntą per Jums patogiausią DPD paštomatą. Užsakymą atlikus esiunta.lt gausite QR kodą. Atvykus prie paštomato, nuskenuokite kodą ir paštomatas Jums atspausdins siuntos lipduką. Daugiau informacijos. Išsiųstą siuntą galėsite sekti realiu laiku ir tiksliai matysite, kada ji pasiekė parduotuvę.

 

Keisti* ir grąžinti** prekes, įsigytas elektroninėje parduotuvėje, nemokamai, galima keliais būdais:

  • OMNIVA paštomatai:
  • Kaip grąžinti parduotuvės FLOKATI.LT siuntas NEMOKAMAI per Omniva paštomatus?
    1. Užpildykite prekių grąžinimo formą www.flipo.lt/parduotuves/flokati-lt
    2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
    3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami per 7 darbo dienas nuo tada, kai prekės pristatomos e-parduotuvei.
    Grąžinimo paslaugos kaina: NEMOKAMAI
    Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.

  • Paštomate pasirinkus „Grąžinti siuntą“, ekrane reikia įvesti SMS pranešime arba elektroniniame laiške gautą grąžinimo kodą bei užklijuoti lipduką ant siuntos. Turimos prekės grąžinimui, grąžinimo kodą Jūs jau būsite gavę siuntos pristatymo SMS žinutėje iš OMNIVA. Supakavę prekę ir panaudoję grąžinimo kodą, galėsite lengvai grąžinti prekę. O naujos prekės atsiėmimo kodą vėl gausite nauja SMS žinute. Daugiau informacijos.

  • FLOKATI salonuose: norint elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes keisti ar grąžinti su savimi turėkite sąskaitą faktūrą.
  • Užsienyje bei Lietuvoje prekes galite grąžinti ir kitu, Jums patogiausiu būdu, atsiųskite mums prekes paštu šiuo adresu:

Gavėjas: UAB Flokati 
Adresas: Mituvos g. 5, 50134, Kaunas, Lietuva.
Telefonas: +37063311550

 

* Norint prekę keisti į kitą, pirmiausia, susisiekti su mumis el. paštu eprekyba@flokati.lt arba telefonu +37063311550, jog galėtumėme rasti geriausią pasiūlymą Jums. Keičiamos prekės siuntą atgal apmoka klientas, o už naujų prekių išsiuntimą – pardavėjas.

** Prieš išsiųsdami prekę atgal UŽPILDYKITE PREKĖS GRĄŽINIMO FORMĄ, ją atspausdinkite ir atsiųskite atgal su siunta arba ant paprasto lapo nurodykite savo kontaktinius duomenis ir kodėl grąžinate prekę bei pridėkite sąskaitą fakturą arba pirkimo kvitą. Šis punktas negalioja nusprendusiems prekes grąžinti FLOKATI salonuose ir per FLIPO sistemą.

 

Pinigų grąžinimas

 

Keitimo atveju (jei susidarytų skirtumas) – priemoką iš anksto apmoka klientas, o jei keičiama prekė brangesnė už naujai pakeistą, skirtumas grąžinamas pavedimu į banko sąskaitą 7 d. laikotarpyje. Siuntos pristatymo mokestis – negrąžinamas. 

Grąžinimo atveju – pinigai už prekę, grąžinami 7 d. laikotarpyje nuo prekės gavimo. Siuntos pristatymo mokestis NEMOKAMAS.

 

Praėjus ilgesniam nei 14 darbo dienų laikotarpiui

 

Praėjus 14 darbo dienų ar ilgesniam laikotarpiui ir manant, jog turimas gaminys yra brokuotas – galima kreiptis į eprekyba@flokati.lt, nemokamu telefonu +37063311550 arba į FLOKATI salonus. Pardavėjas turi teisę nagrinėti skundą 30 (trisdešimt) dienų nuo jų gavimo dienos, jeigu Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato kitokių terminų. Esant sudėtingiems atvejams, šis terminas gali būti pratęstas papildomai 15 (penkiolika) dienų. Atsakymai dėl skundų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu, telefonu, arba siunčiami Pirkėjo nurodytu adresu.

 

Iškilus papildomiems klausimams kreipkitės el. paštu eprekyba@flokati.lt arba telefonu +37063311550

  

Informacija iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) puslapio: www.vvtat.lt

 

Kokius dokumentus pirkėjas turi pateikti pardavėjui, norėdamas pakeisti ar grąžinti prekę?

Norėdamas pakeisti ar grąžinti prekę, pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pasirinktą vieną teisėtą reikalavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

Kur prekės keičiamos ar grąžinamos?

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirktas prekes el. parduotuvėje galite grąžinti į bet kurį UAB Flokati saloną, prekės turi būti nedėvėtos, ar kitaip nesugadintos. Su savimi turėkite pirkimą įrodantį dokumentą.

Ką daryti nusipirkus nekokybišką gaminį?

Įsigijęs netinkamos kokybės prekę vartotojas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybes preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar atlyginti vartotojo išlaidas prekės trūkumams pašalinti, jeigu to neatliko pardavėjas. Vartotojas taip pat turi teisę vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Ką daryti, kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės?

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu. Pardavėjui nevykdant pirkėjo nurodytų reikalavimų, nepateikus pirkėjui atsakymo arba pirkėjui nesutinkant su pardavėjo atsakyme pateiktais argumentais, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (Gedimino pr. 38/Vasario 16-osios g. 2, Vilnius, tel. 8 706 64939, tinklalapis www.inspekcija.lt).

Ar galima reikalauti, kad prekė būtų pakeista ar kitaip ginami teisėti vartotojo interesai, jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento?

Jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.

Ar galima reikalauti pakeisti kokybišką, tačiau, atidžiau pasižiūrėjus, nepatinkantį daiktą?

Kokybišką, tačiau nepatinkantį daiktą galima reikalauti pakeisti, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, nesugadintas ir nepraradęs prekinės išvaizdos (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais). Pirkėjas per 14 dienų nuo daikto pardavimo jam dienos, turėdamas įrodymus, kad daiktą pirko iš to pardavėjo, turi teisę pareikalauti pakeisti nusipirktą daiktą analogišku, kitos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktu.

Jei pardavėjas neturi pakeisti tinkamos prekės, pirkėjas per 14 dienų turi teisę grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Prekę pakeisti galite UAB Flokati parduotuvėse.

Kokių prekių pirkėjas negali reikalauti pakeisti, jei pirkėjui nepatinka jų forma, spalva ar komplektiškumas?

Pirkėjas negali reikalauti pakeisti parfumerijos ir kosmetikos preparatus, fotografijos ir kinematografijos prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, audinius, kilimines grindų dangas, išskyrus kilimus ir kilimėlius, apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus, antžeminio transporto priemones, laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius, optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus, laikrodžius, muzikos instrumentus, ginklus ir šaudmenis, baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus, žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.

Kas atsakingas už didelių ir sunkių (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekių transportavimą norint jas keisti, taisyti ar grąžinti?

Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė gali būti įvertinta ir pirkėjo namuose.

Prekių kainos:

Prekių kaina po to, kai užsakymas yra patvirtintas Pardavėjo, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos į pirkėjo banko sąskaitą.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.